duvar Arama Sonucu Bloglar

Kütahya Seramik, 2012 yılının seramik modasını açıkladı. Kütahya Seramik Fabrikalar Müdürü Celal Üstündağ, seramikteki son eğilimler hakkında bilgi verdi. Üstündağ, “Duvar ve yer karolarında oldukça büyük ebatlar kullanılacak, ayrıca minimalistik grafikler ön planda olacak. Mermer ve doğal taş görünümüne sahip karoların ise 2012'de sektörün hakimi olacağını söyleyebiliriz” dedi. 3 boyutlu efektlerin ağırlıkta olacağını söyleyen Üstündağ Kütahya Seramik'in Shine, Cube ve Illusion ürünleri duvarlarda ilizyon etkisi yaratmak için üretildiğini belirtti.


Devamı için tıklayınız ...

Açık hava reklam araçlarından bir olarak kullanılan duvarlar, reklam sektörünün sık sık kullandığı mecralardan biridir. Bilindiği gibi, diğer açık hava mecraları: billboard, silindir kule, durak giydirmeleri, araç giydirmeleri, megalight, reklam aynaları, reklam dubaları, tabelalar, yönlendirme levhaları, fuar stantları v.s. olmaktadır. Reklam duvarları da, bina giydirmelerinde, uygun görülen binaların yan duvarları veya en fazla yoğunluğun olduğu, bina duvarlarının kiralanmasıyla reklam amaçlı olarak kullanılmaktadır. Burada kullanılan duvarlar illa ki firmanın içinde bulunduğu binalar olmamaktadır. Bazen aynı bölgede bulunan ve başkalarına ait olan duvarlar da kullanılabilmektedir. Reklam duvarları kimi zaman giydirme yöntemiyle, yani çeşitli tekniklerle duvara yansıtılan reklam tasarımları şeklinde kimi zamanda, billboardların bina duvarlarına monte edilmesiyle kullanılmaktadır. Reklam duvarlarına billboardların monte edilmesi işlemi, günümüzde giydirmeden daha fazla ilgi görmekte ve artık duvarlar bu şekilde kullanılmaktadır.


Devamı için tıklayınız ...

Açık hava reklamcılığı, reklam sektörünün en sık kullandığı mecralardan biridir. Gündelik yaşam içerisinde; yolda, arabada, beklerken, açık hava alanlarında otururken gördüğümüz, okuduğumuz reklam çeşitleri, açık hava reklamcılığına girmektedir. İnsanın gözünün iliştiği her yerde gördüğümüz bu reklam mesajları, çeşitli araçlar vasıtasıyla iletilmektedir. Bu alanda kullanılan reklam araçları; bina, giydirmeleri, araç giydirmeleri, billboard, megalight, silindir kule, durak giydirme veya tasarımları olmaktadır. Reklam duvarları denilen alanlar, bina giydirme kapsamına girmektedir. Fakat bağımsız duvarlar da kullanılabildiği için, reklam duvarları adı altında kullanılmaktadır. Kullanılan reklam tasarımları, binaların en çok görünen, yan veya arka duvarlarına monte edilmektedir. Duvar yüzeylerine monte edilen reklamlar, dijital baskı cihazlarıyla basılmış veya ofset baskılı olarak kullanılabilmektedir. Bu tip baskılarda kullanılan kâğıt, branda, vinil v.b. malzemeler, zaten her türlü hava koşularına dayanıklı özellikte olmaktadır. Malzeme seçimi, reklamın duvarda kalacağı süreye göre değişmektedir. Reklam, duvarda uzun bir süre kalacaksa, hava koşullarına en dayanıklı malzemenin seçilmesine dikkat edilmektedir. Duvara uygulanan boyanın da, aynı şartlara karşı taşıdığı özellikler önem taşımaktadır. Duvar boyalarının dayanıklı, silinmeyen, solmayan özelliklere sahip olması beklenmektedir. Yukarıda sözünü ettiğimiz, bağımsız duvarlar; yol üzerinde kaldırım kenar sınırını belirleyen duvarlar, bölgesel açık hava reklam kampanyalarında kullanılan duvarlar, ortak kullanım alanlarında bulunan duvarlar, balkonların ön ve yan duvarları olmaktadır. Bazen, duvar reklam tasarımları, direkt olarak duvar yüzeyine baskılı malzemelerin asılması şeklinde olmayabilmektedir. Reklam tasarımı, çerçeveli bir panoya uygulanarak, panoyu duvara asma şeklinde yapılabilmektedir. Reklam duvarları, kiralama yöntemiyle kullandırılmaktadır. Ya apartman yönetimi veya bina sahibi, binasının duvarlarını, reklam amaçlı kullandırmak istediğinde, reklam ajanslarına veya ilgili kişilere kiralamaktadır. Duvar reklamlarına başvuran ajanslar, kiralama işlerini bu insanlarla hallederken, aynı zamanda, reklam uygulama esaslarına uyum sağlayabilmek için, bölge yönetim idarelerine başvurup izin almaktadır. Özellikle kullanılacak duvarlar, belediyelere ait ise, izin almadan kullanmaları mümkün olmamaktadır. Bu sefer hem kiralama hem de izin alma işlerini belediyelerle yapmaktadırlar. Duvar reklam tasarımlarının, şehir görüntüsünün estetiğine veya kullanıldıkların bölgenin görselliğine zarar verecek şekilde değil de, onlara katkı sağlayacak niteliklerde kullanılmasını, bölge yönetim birimleri sağlamaktadır.


Devamı için tıklayınız ...